Bilder, Resultat, och Små Referat Från TävlingarI Enduro, Supermoto, Isbana, Backe och Motorcross, Främst från Östhammars Kommun. Om du vill ha något publicerat på bloggen, skicka ett mail till nystrom.jan@hotmail.com. Foton tillhör bloggen och får ej publiceras utan medgivande av Jan Nyström



onsdag 25 januari 2012

Enduro VM på Sicilien

VM deltävling nr 2 blev på Sicilien, flyget landade på en liten flygplats och fick övernatta i ankomsthallen fick inte hämta hyrbilen förrän kl 07,30 ( jag reste själv då min resekamrat fick förhinder) körde 30 mil och letade upp boendet ,körde sedan vidare till tävlingsplatsen och träffade Husqvarna teamet som den här tävlingen hjälpte mig med motorcykel och service. Jag körde på en Husqvarna 300 tvåtakt. Allt var okey, jag och några övriga svenskar gick specialproven. Det var otroligt stenigt och det visade sig att transporterna inehöll många branta backar utför och uppför , banan gick alldeles i närheten av vulkanen Etna .
Johns motorcykel och mekaniker för Husqvarna teamet och gode vän från Italien Tullio Provini

Vulkanen Etna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar